تعمیر پکیج گرمایشی

پکیج های گرمایشی که امروزه تبادل به یکی از کاربردی ترین وسایل در منازل مسکونی و یا دفاتر تجاری گردیده است خویشاوندی به آبگرمکن های قدیمی از مزایای بیشتری برخوردار می باشد. به عنوان مثل هزینه کمتر نسبت به راه اندازی موتورخانه، بازدهی بیشتر در پکیج ها، هزینه اجرای پکیج مناسب تر خویشاوندی به موتورخانه و نصب فارغ تر دستگاه از ویژگی هایی است که باعث محبوبیت این دستگاه در میان افراد گردیده است.

پکیج های گرمایشی دارای مدار الکترونیکی و سیستم گرمایش و پمپ آب هستند و پس از مدتی استفاده ممکن است شاهد ابراز مشکلات مختلفی جور بی‌فروغ شدن ناگهانی پکیج، سوزان نکردن آب، سرد و گرم شدن آب، گرم نشدن رادیاتورها، از کار افتادن سیستم شوفاژ و غیره باشیم که نیاز به تعمیرات تخصصی آن ها وجود دارد. همچنین پکیج های گرمایشی پس از عفو مدتی از زمانه کاربرد نیاز به وظیفه پیدا خواهند کرد و بهتر است به روی سالیانه پکیج گرمایشی محل سکونت یا محل کار خود را سرویس کنید.

آموزش تعمیر پکیج گازی

آموزش پکیج و کولر گازی | دوره آموزش نصب و پکیج دیواری -- سال 1400

بدو با شابلون مسکن نصب پکیج روی دیوار که 40 سانتی‌متر ذیل سوفار دودکش است، مشخص و با دریل و مته سوراخ می‌شود. به وسیله‌ی رول پلاک و پیچ، قلاب و بست آویز روی دیوار قرار می‌گیرند تا بتوان پکیج را رویشان نصب کرد. پس‌ازآن دستگاه واقعی روی جدار قرار می‌گیرد. مرحله‌ی بعد اتصال شیرها و لوله‌ها به پکیج است. لوله‌های ورود و برون شد آب و گاز طبق توضیحات به ابزار نصب می‌شوند و در جاده عود آب شوفاژ یک صافی قرار داده می‌شود. بازپسین مرحله برپایی دودکش شایسته است که توسط حلقه‌های دودکش به پکیج متصل می‌شوند. حتما سو از نصب، جاده دودکش را با پیدایش لختی دود تست کنید.

پس از این‌که لوله‌ها به طرز صحیح به پکیج وصل شدند، می‌توان پکیج را روشن کرد. پکیج را به برق وصل کنید تا شروع به شغل کند. آب سرد ورودی به دستگاه را باز کنید تا آب وارد دستگاه شود. به این مرتبه آب‌گیری پکیج گفته می‌شود. رخصت بدهید فشار شوفاژ در مسیر لوله‌های مارپیچ به 1.5 پاس برسد؛ اگر از این مقدار بیش‌تر شد،  شیر آب را ببندید. مرحله‌ بعد هواگیری رادیاتورها است که با باز کردن شیر اتوماتیک انجام می‌شود.

پکیج گازی | ارزانترین سرویس و پکیج در تهران 

آنچه مشخص است که پکیج میسور است خراب شود اما اینکه بدانید چه موقعی باید با کار تماس بگیرید شامل موارد ذیل است.

این مغلق می تواند به دلایل مختلف چون کاهش فشار آب، خرابی جرقه زن یا ایراد در برق و زوال باز هستن شیر گاز رخ دهد که در این مواقع تنها باید با مکانیسین تماس بگیرید که برای خدمت و پکیج در تهران کافیه با شماره آی بک امداد تماس بگیرید.

زمانی که آب پکیج حار نیست می تواند به یاد افزایش فشار آب باشد که با کم باز کردن شیر آب گرم رفع می شود یا اینکه به خاطر رسوب گرفتن پکیج باشد که باید نسبت به تعویض فیلتر رسوب بست در سرویس دوره ای پکیج انجام شود و البته مواردی چون خرابی سوئیچ فلو و ایراد در سنسور حرارتی نیز باعث بروز این مشکل می شود که باید عیب یابی شود.

بهترین های وب
نظر کاربران
مطلب خوبی بود
بهترین مطلبی بود که خونده بودم