There was (TWO)، برند Farfetch and Guards Group (NGG)، لباسهای بچهگانه را به مجموعه لباسهای فعال خود اضافه کرده است.
خودسوزی لباس کودکان شامل لباس بافتنی رنگارنگ، تی شرت، هودی و کت های بارانی مارک دار است.
TWO ذهن نیازهای مشتریان را ایجاد کرد و بینشهای مبتنی بر دادهها را با طرحهای مد به جلو ترکیب کرد.
دنیای کسب و کار، بخش لباس و لباس بچه گانه خود را معرفی کرد.
Chiara Gatti، برندهای strain & NGG در Farfetch، اظهار داشت: «از زمان راهاندازیاش، وجود دارد که اشتیاقی را برای یک مهماندار جدی که به لوازم اصلی مورد علاقهشان اهمیت میدهد، منتشر کرده است.
"در Farfetch، ما نیازهای مشتریانمان را داریم، و اینها را در مجموعه هایمان داریم.
این ما بچه ها بودیم.
دو بند کناری جیره های غذایی را به رنگی زیبا و رنگارنگ دارند که به همان نامی است که ما وارد فصل می کنیم.
قطعات از مواد بادوام هستند.
که بازی بسیار عالی با گوش دادن به لحظات پیدایش آنها بود.
"
#گالری-1 {
حاشیه: خودکار;
}
#gallery-1 .
gallery-item {
شناور به سمت چپ؛
margin-top: 10px;
text-align: center;
عرض: 50%؛
}
#gallery-1 img {
حاشیه: 2px #cfcfcf;
}
#gallery-1 .
gallery-caption {
حاشیه چپ: 0;
}
/* gallery_shortcode() wp-includes/media.
php */
لباسهای اهدایی TWO’s Farfetch در 15 مارس با قیمتهای 45 تا 110 پوند در سراسر جهان عرضه میشود.
این به دنبال مجموعه اکتیو لباس راه اندازی شده است.
عملکرد در خط مقدم خود، کنار هم شامل قطعات دوگانه و دوچرخهسواری و زنانه است.