خانوارهایی که مدتها منتظر آن بودند، در نقطه بحرانی مصادره با طوفانی به مقاصد بریتانیا در سال 2023 رسیدند که در مقایسه با فوریه -2.
8٪ و ژانویه فوریه 2023 9.
4٪ کاهش یافت.
با پوشش هفتههای 26 فوریه تا 1 آوریل 2023، MRI تحلیلگران سیگنال بازخورد نشان میدهد که خریداران سفرهای تفریحی را کنترل میکنند، از زمانی که خیابانهای بریتانیا در مقایسه با سطوح قبل از همهگیری 2019 - 18.
7 درصد بوده و در مقایسه با سال 2022 - 0.
6 درصد بود.
این زمانی است که MRI Springboard یک موزه ماه به ماه را در سال 2009 ثبت کرده است، «جانور شرق» بر سال 2018 تأثیر گذاشته است، و در سال 2020 بریتانیا به حالت قرنطینه درآمد.
یافته های دیگر عبارتند از:
ردپاها در سال 2019، 14.
9٪- در مقایسه با فوریه -12.
5٪، مقصدهای بریتانیا را تکمیل می کنند.
در مقایسه با سال 2019، 18.
7- درصد خیابانها، لگنیاپ -17.
8 درصد و پارکها -3.
4 درصد بود.
پا به طور کسری سالانه 2023 2022 از طریق +0.
7٪، کوچکترین کووید، یک دهه افزایش می یابد فوریه 2023 + 11٪ و +10.
7٪ ژانویه.
در گام اول یک وارث مصرف کنندگان است که سفرهای عید پاک را به تعویق می اندازند، MRI که 5.
1 درصد از قبل وجود داشته است.
با این حال، رشد 2023 ادامه دارد + 5.
4٪ در سال 2022.
Diane Wehrle، Insights در MRI Springboard، میگوید: «مارس به مقاصد بریتانیا با نرخ 2.
8 درصد نسبت به مارس فوریه رسید، که در فوریه سالهای فوریه پیشبینی نشده بود.
"این نتایج نشان می دهد که مصرف کنندگان به طور منسجم بحران هزینه زندگی را شروع می کنند.
و نرخها و تخفیف بند اجرایی، مجموعاً برای مصرفکنندگان و گرههایی که نسبت به آن در طول همهگیری وجود دارد.
این که یک احتیاط جدید به نمایش گذاشته شده است.
"برای مصرف کنندگان یک بی دغدغه ای شروع شده است، سفرها به عنوان هزینه به عنوان مثال مصرف کنندگان سفرهای مبتنی بر اوقات فراغت مقصد هزینه های خود هستند.
"در واقع، این امر تضمین کننده یک صدمین قدمت است - 1.
4٪ برعکس در خیابان های بریتانیا - که این اتفاق افتاده است - + 19.
8٪ در فوریه و +9.
5٪ در ژانویه.
"