بهترین دستگاه لیزر موهای زائد

آیا شما هم با تبلیغات انواع دستگاه‌ لیزر مست شده‌اید؟ مراکز زیبایی هر کدام ادعای داشتن بهترین دستگاه لیزر موهای زائد را دارند. در این مقاله ما 3 دستگاه لیزر پر استفاده در ایران را به ترتیب بهترین و موثرترین دستگاه‌ معرفی می‌کنیم. این مقاله بدون هیچگونه جانبداری از دستگاه خاص نوشته شده است.

شرکت کندلا یکی از بزرگترین تولیدکنندگان تجهیزات لیزر پوست و صباحت در دنیا است و محصولات خود را در بیش از 90 کشور به فروش می‌رساند. کلینیک های سطح یک لیزر در جهان از دستگاه استفاده می کنند. دستگاه‌ (Candela Gentle Pro Series) جدیدترین محصول این شرکت و پیشرفته‌ترین لیزر برای حذف موهای زائد در جهان است. این دستگاه از دو طول موج الکس (مناسب پوست سفید) و اندیاگ (مناسب پوست تیره) بهره می‌برد.

در ایران نیز نشان‌ دهنده بالاترین سطح کیفی مراکز لیزر است. دستگاه لیزر کندلا با توجه به افزایش قیمت ارز در سال‌های تازه قیمت بسیار بالایی دارد. و به همین علت کارها لیزر موهای زائد با دستگاه کندلا نیز بیشتری خواهد داشت. بر خلاف تبلیغات منفی، لیزر کندلا (مدل‌های جنتل مکس) عملکرد کاملی در تمام طیف‌های رنگی جلد دارد. اگر می‌خواهید از جدیدترین و بهترین دستگاه لیزر موهای زائد استفاده کنید، (الکس کندلا) انتخاب اول شما خواهد بود.

دستگاه لیزر تیتانیوم الکس | مناسب ترین خرید دستگاه لیزر تیتانیوم 2022 با شرایط فروش بلند وقت -

قرمزی و سوزش پوست از مسائل رایجی است که بعد از استفاده از  جهت    مشاهده می شود. بیشتر قرمزی و سوزش در قسم های نسبتاً حساس و ظریف پوست بدن ایجاد می شود. این عوارض همسان تأثیراتی است که در سایر روش حذف موهای زائد مانند اپیلاسیون، تیغ و غیره مشاهده می شود و دائمی نخواهد بود.

افراد برای رفع قرمزی و سوزش پوست باید از کیسه آب یخ در سرزمین تحت درمان استفاده کنند و آن‌وقت در عرض یک ساعت پس از عمل لیزر تحریک به کوه طور کامل برطرف خواهد شد.

به دلیل به کار گرفتن روش های اشتباه در اثنا لیزر موهای زائد، به جای ریزش مو در ناحیه مورد نظر، رشد بیش از حد مو اتفاق بیفتد.

دستگاه لیزر تیتانیوم   و با روش سریع، فارغ و جدید رفع موهای زائد را توانایی پذیر کرده است و به طور معمول با این روش بیماران می توانند از پوست صاف و عاری از مو، بدون درد و بلا پوستی خوشی ببرند. این دستگاه دارای ویژگی های ابتکاری است که به منظور راحتی بیماران در طول درمان نگارگری شده است. استفاده از این دستگاه به اندازه کافی ایمن است که می توان از آن در مناطق ظریف مانند صورت و ناحیه صمیمی استفاده شود. در زیر کاربردهای مختلف دستگاه تیتانیوم و سیاق عملکرد آن آمده است.

دستگاه لیزر تیتانیوم امریکایی | بهترین خرید دستگاه لیزر تیتانیوم -

 دستگاه‌های لیزر تیتانیوم به عنوان یکی از بهترین انواع دستگاه لیزر آشنا می‌شوند که ویژگی‌های ویژه خود را دارند. این دستگاه‌های لیزر که امروزه مدل 2022 آن‌ها نیز به بازارچه آمده است، مزایای خاص خود را به‌سبب استفاده کاربران به جا می‌گذارند. با استفاده از این دستگاه، می‌توان به صورت همزمان از سه درازا تلاطم آب مختلف لیزر به نام‌های الکس، دایود و اندیاگ استفاده کرد که هرکدام به مقصود کاهش برخی از موهای زائد کاربرد دارند و نتیجه مثبتی را به ارمغان می‌آورند.

این دستگاه به مراد کاستی میزان آفتاب‌زدگی و آسیب‌دیدگی پوستی، فن‌شناسی خاصی به عنوان تکنولوژی خنک کننده پوست را در سیستم وجود کاربرد کرده است که در هر مدل، بهتر از مدل قبلی نیاز به خنک کنندگی را در ورقه تأمین کند. به این سبب دستگاه لیزر تیتانیوم توانایی آن را دارد که قرابت به دیگر دستگاه‌های متشابه درد کمتری را نیز از بهر افراد به متعاقب داشته باشد. تمامی این موارد، به عنوان چونی عملکرد و کارکرد دستگاه لیزر تیتانیوم دست دوم | تعمیرات تخصصی دستگاه لیزر موهای زائد -- همیشه در کنار شماییم شناخته می‌شوند. مواردی که هرکدام می‌تواند یک مزیت برای کاربرد از دستگاه لیزر تیتانیوم شناخته شود

بهترین های وب
نظر کاربران
مطلب خوبی بود
بهترین مطلبی بود که خونده بودم