دستگاه روغن گیری ای جی نمونه +AG07

دستگاه روغن گیری ای جی طرح +AG07 موتور این دستگاه روغن گیری و روغن کشی رومیزی 1200 وات توان دارد

دستگاه روغن گیری ای جی مدل +AG07 یک دستگاه روغن گیری و روغن کشی رومیزی است که توسط شرکت معتبر ای جی روانه بازار شده است. این دستگاه روغن کشی به صورت پرس سرد کسب می‌کند. کیفیت روغن‌گیری در این دستگاه به قسم ای است که کنجاله یا رسوب به دست آمده چیپسی بوده و مانع هدر رفتن روغن می‌شود. در ضمن دستگاه روغن کشی ای جی قابلیت تنظیم درجه دمای کنجاله را همچنین دارد. بدنه دستگاه به طور کامل از استیل ساخته شده تا مسائل بهداشتی به خوبی رعایت شود، البته استفاده از این آلیاژ بی‌تأثیر در دستگاه روغن گیری +AG07 نبوده است. قالب بدنه و قطعات به گونه‌ای طراحی شده است که با توجه به رعایت تمامی استانداردهای اطمینان و بهداشتی، دسترسی کاربر به همه بخش‌های دستگاه روغن گیری پرس سرد به آسایش امکان‌پذیر است. با خرید دستگاه روغن گیری +AG07 می‌توان از انواع دانه‌های روغنی مثل گردو، کلزا، سیاه‌دانه، کرچک، رازیانه و... روغن‌کشی کرد.

فروش دستگاه روغن گیری

مناسب ترین راهنمای خرید دستگاه روغن‌گیری؛ مناسب‌ترین دستگاه کدام است؟ -

درصورتیکه به دنبال خرید یک دستگاه تخصصی‌تر برای کسب و کار خود در زمینه صنایع غذایی هستید، باید دستگاه روغن‌گیر صنعتی را خریداری کنید. دستگاه‌های روغن‌کشی صنعتی به‌طور مرسوم هر دو قابلیت پرس گرم و سرد را دارند. اما مهم‌ترین افتراق این دستگاه‌ها، ظرفیت بالای آن‌ها در روغن‌کشی و قدرت هنگفت در استخراج روغن از دانه‌ها است.ازطرفی بدنه دستگاه‌های پرس صنعتی، سخت‌تر است و در برابر ساییدگی و خوردگی مقاوم‌تر هستند.

دستگاه‌های روغن‌گیری در حقیقت تجهیزاتی ماندگار هستند. چراکه افراد برای استفاده طولانی مدت آن را خرید می‌کنند و انتظار عملکرد چند ساله را از آن‌ها دارند. به همین دلیل هنگام خرید این دستگاه‌های کاربردی، نکات زیر را فراموش نکنید.به ظرفیت کارکرد دستگاه و تناسب آن با نیاز خود توجه کنید.

بعید موتور دستگاه نشانه قدرت و سرعت این علت است؛ بنابراین اعداد درج شده در این بخش را به حقیقت وارسی کنید.دستگاه‌هایی با قابلیت نظافت سهل را انتخاب کنید.ایمنی دستگاه را نادیده نگیرید.مصرف برق زبر به ویژه در دستگاه‌های روغن‌گیری صنعتی، یک هزینه اضافه به‌خاطر شما خواهد بود.دستگاه‌هایی با میزان صدای پایین را گزینش کنید.مناسب‌ترین محصولات، دستگاه‌هایی با قابلیت خاموش شدن اضطراری هستند.

زیباترین روغن گیر -

استفاده از دستگاه‌های روغن گیر صنعتی در خانه‌ها و یا کارگاه‌های کوچک کاری ناممکن است.

یکی از دستگاه‌های موجود در بازار که کار روغن گیری را به صورت پرس گرم انجام  می‌دهد، دستگاه روغن گیر گلسیرو است.

این دستگاه برای صرف‌ها خانگی بوده و به خوبی می‌تواند نیاز هر خانواده‌ای را به‌سبب مصرف روغن‌های ارگانیک منتفی کند.

این دستگاه دارای وزن 5500 کیلو‌گرم می‌باشد که به راحتی می‌توان جابجا و یا به ریخت رومیزی از آن استفاده کرد.

قطعات این محصول شامل بدنه اصلی، محفظه تفاله، مخزن روغن، صافی، لول فلزی از جنس استیل ضد زنگ که قابلیت چرخش دارد.

مقدار روغن استحصال شده از دانه‌ها در پرس سوزان به صورت زیر است:

تمامی اجزای این روغن‌گیر توسط قفل ایمنی بهم مرتبط می‌شوند. قبل از روشن کردن دستگاه قانع شوید که جمیع آن‌ها در جای نفس روش گرفته‌اند.

قیمت دستگاه روغن گیری (نوع مرغوب یا نامرغوب)
بهترین های وب
نظر کاربران
مطلب خوبی بود
بهترین مطلبی بود که خونده بودم