LVMH در سال 2022 23 درصد 69.
5 میلیارد پوند (79.
1 میلیارد یورو) گزارش کرده است که به سطوح "رکورد" رسیده است.
درآمدهای متفرقه 25 درصد، 33.
9 پوند در هزار (38.
6 میلیارد یورو)، لویی ویتون 17.
5 پوند در هر لک (20 میلیارد یورو) در آن زمان است.
توسط کریستین دیور، سلین، فندی، لوو و مارک جیکوبز بیشتر رانده شد.
ساعت ها و جواهرات دنیای تجارت 18 درصد 9.
2 پوند (10.
5 میلیارد یورو) عدد نجومی را به ثبت رساندند، Tiffany & Co، Bulgari و Heuer "تحرک خلاقانه پایدار" را ثبت کردند.
بخشهای مرحله و لب روژ 17 درصد درآمد 6.
7 تریلیون پوندی (7.
7 میلیارد یورو) دارد که در یکنواختی با عطرهای "قوی" هدایت میشود.
وظیفه خود تحمیلی 26% 13 پوند در کرور (14.
8 میلیارد یورو) که با یک "بازگشت قابل توجه" در نزدیکی Sephora تقویت شده است.
سفورا اعلام کرده است که وستفیلد لندن را به بریتانیا برمی گرداند.
مجموع اروپا، ایالات متحده و ژاپن "به شدت افزایش یافتند" که به نفع مشتریان و سفر بود.
آسیایی در سال "پایدار" باقی ماند، کووید-19 چین.
سود عملیات تکرارشونده 23٪ 18.
5 پوند در هر لک (21.
1 میلیارد یورو).
برنارد آرنو، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل LVMH، گفت: "سال 2022 ما نشان دهنده زانو زدن در برابر مزون های ما و شجاعت آنها در طول چالش های مقدس و ژئوپلیتیکی است.
با این حال ثبت و درآمد.
ما به شهر 2023 اتکا کردیم، اما عدم قطعیت های همیشگی.
ما ناگفته را به مطلوبیت مزون های ما و سرعت تیم های ما در ما و فرانسه در جهان متهم می کنیم.