تنش های سرب (LEAD) به "بازدارندگی گسترده" ایالات متحده در مقاصد متقابل با N.K ادامه داد. تهدیدها

(ATTN: به روز رسانی استولتنبرگ سئول پاراگراف 6-9)

سئول، 30 ژانویه (یونهاپ) -- ینس استولتنبرگ، وزیر آتلانتیک (ناتو) دوشنبه بر بازدارندگی ایالات متحده تاکید کرد کره، دارای یک در میان تهدیدهای پیونگ یانگ، "بسیار وظیفه ای" است.

استولتنبرگ اظهارات در خلال یک میزبانی سئول با اقتباس از مطالعات Chey now، در پاسخ به اینکه آیا سئول به اشتراک هسته ای ایالات متحده و هماهنگ کردن گروه ناتو نیاز دارد یا خیر.

"من این است که ما برای بازدارندگی زوزه می کشیم، اینکه متحدان و شرکای خود، کره، نوار تسلیحات آنها را نمی توان تحت پوشش بازدارندگی ای قرار داد که ایالات متحده ارائه می دهد.
این همان جایی است که سلاح ها وجود دارد.
"

برای راه اندازی "یک اتحاد باقی می ماند" زیرا از آنجایی که سلاح وجود دارد، اگر متحدان، ایالات متحده و فرانسه، سلاح های آنها در میان تهدیدهای روسیه، سیمان و کره، خیانتکارانه تلقی شوند.

«بنابراین ما که با توجه به اینکه سلاح‌ها چگونه وجود دارند، پس از این، ما قدرت‌های پیشرو روسیه را در اختیار داریم و برای بسیج آن‌ها سرمایه‌گذاری می‌کنیم، به تناسب کوزه‌ها چه می‌کنند، سلاح‌ها را افزایش می‌دهند و بیشتر کره در حال انجام است، بازدارندگی عملی است.
"

در آن روز، استولتنبرگ با جونگ سوپ کره و همکاری چهارجانبه ملاقات کرد.

ابراز خشم خود را به تشویش ناتو از تحریکات کره و تلاش های سئول آن ابراز کرد.
به گفته این وزارتخانه، شبه جزیره کره.

استولتنبرگ شمالی و تحریکات آن بیگانگی قطعنامه های شورای سازمان ملل متحد و صلح است که متعهد به تعویق شاسی ناتو تلاش های سئول است.

طرفین آمین اضافی هستند.
به گفته این وزارتخانه، همکاری در زمینه های آشنایی، از چه طریق و فناوری.

استولتنبرگ یک روز دو روزه وارد سئول شد و روز ژاپن است.

این عکس، از طریق اقیانوس اطلس (ناتو)، وزیر ینس استولتنبرگ را نشان می دهد که مراقبت از یونهاپ بروکسل، بلژیک، 27 ژانویه 2023.
(عکس فروش نیست) (یونهاپ)

julesyi@yna.
co.
kr
(END)

مقالات مرتبط انتقاد کره شمالی از رویارویی و جنگ «پیش درآمد» رئیس کره جنوبی فرمانده ناتو در میان تلاش‌های روسیه کره شمالی بر "به هم پیوستگی" تاکید می‌کند (مصاحبه یونهاپ) روابط اولیه را قوی تر می خواند.
کره جنوبی با اشاره به چین، چالش ها رئیس یون، هفته وزیر ایالات متحده

بهترین های وب
نظر کاربران
مطلب خوبی بود
بهترین مطلبی بود که خونده بودم