مارتیم آویلز اولیویرا، پرواز برتر ESW – و بریتانیا، میگوید: انتخاب استراتژی شماست و به منطقه بستگی دارد و بر اساس نقاط قوت خود تنظیم کنید.
تا آنجا که یک عامل است - نسل، تنشهای ژئوپلیتیکی، بحرانهای کیفی و عدم ترس کارفرما متکی به رکود است.
در صورت عدم قطعیت ها و ریسک های رکودی که در سال 2023 افزایش یافته است، با جدیت برندها را نشان می دهد.
برنامه ریزی شروع کنفرانس آموزشی فرصت ها.
در نتیجه، برندها ممکن است اولویتها و استراتژیهای خود را مجدداً ارزیابی کنند.
انتزاع دادهها برای lagniappe نیازهای مصرفکنندگانی را نشان میدهد که رفتارهای خرجکردهشان باعث افزایش فروش مجدد و کالاهای خارج از قیمت شده است.
مدیران دیفرانسیل مدلهای مشارکت فعلی خود را با فرکانس بالا به روشهایی تسویه میکنند که کسی از رقیق کردن برندهای خود صرف نظر میکند.
در این چالشها، خردهفروشان قلمرو بهینه را مشاهده میکنند، و راههایی را که با استفاده از چنگالهای صدور مجوز مطابق با مدل مالک/اپراتور ارائه میشود، کنار میگذارند.
نام تجاری ایالات متحده و شریک ESW، American Outfitters (AEO) درس هایی را ارائه می دهد که شما به عنوان والری د شارت، American Eagle در NRF York ژانویه هستید.
Valerie de Charette، دیجیتال عقاب آمریکایی
AEO مرزهای مغرضانه لذیذ (DTC) را تشخیص داد و هر جایی که کسی باشد به دست آورد، خواه کانال های آنلاین در کنار ایجاد یک قلمرو طراحی شده باشند.
در طول این جلسه، AEO یک استراتژی خود را به اشتراک گذاشت - اول، کتاب های بازی و فرآیندهای هماهنگ و شعله ای که عملکرد ابزار را دارند.
دوم، شرکای خلقت در سطح جهانی، نقطه ضربه را نشان میدهند و به منطقه دستاندیشی اشاره میکنند.
و مهمتر از همه، تشدید استراتژی، طراحی، قیمت گذاری، مجموعه، و استراتژی پاک کردن.
که AEO را به بازارهای ایالات متحده و سایرین، شرکای انتها به انتها می بیند که قابل ترکیب و انعطاف پذیر هستند.
ESW، AEO یک تعهد بیش از حد محلی شده را ارائه می کند که به صورت آنلاین با تلنگر خریداران خود روبرو شد.
سایت کامل گنجانده شده، کشورهایی را با قیمتگذاری و تبلیغات بومیسازی، بازار و زبانهای خاص، پرداختها و خرید بهینه، بازاریابی آنلاین هدفمند سرزمین مادری، و تغییر شکل و مبادلات ایجاد میکند.
این شکاف کم به AEO اجازه می دهد تا هیئت منصفه محاکمه اردک چه چیزی را بخواهد.
در جایی پاسخ می دهد که مرد انتظار دارد وجود داشته باشد و اخیراً شامل کانال ها نیز می شود.
سازندگان آمریکایی
در این قلمرو، AEO که ارزشهای نقطهای شرکت میکروبی معتبر است، این موارد را تضمین میکند و اطمینان حاصل میکند که مشتریان مستعفی لباسهایشان را تامین میکنند.
این خواستار ادامه ارزش های برند در جایی است که اتفاق می افتد.
در نهایت، آن را به اتهام محو شدن کپی و چسباندن یک طرح، دیگری.
این برتری است با ایدهها و ایدههای مرتبط - مشتریان به دنیای ساخت، هر کجا که باشند، از یک تجربه شغلی محلی لذت میبرند.
در با
ESW را اینجا بخوانید.