M&Co sidereal universe 170 این فلای اسپک بعدی خریداری شده است

M&Co لباس توری مستقر در Renfrewshire، که با چه حالتی برج Mackays و Scotland بر فراز خرده فروشان شناخته شده شناخته می شود، پس از عید پاک، صدها شغل، نزدیک به 170 فروشگاه آن است.
این گجت مدیران را در سال 2022 منصوب کرد و سولاژ در AK Holdings، خرده فروشان لباس Yours Clothing و Rhino نامطلوب خریداری شد، اما فروشگاه‌ها را با خود بردند.
M&Co وارد سرپرستی 2020 شد، در هر صورت مک‌جیوچ اتاق بازرگانی را که برای دارایی‌هایش خریداری کرده بود، در 47 فروشگاه خود که از دست داده بودند، بازداشت کرد.
ریچارد هیمن، از مشاوران (TPC) و تحلیلگر قدیمی، می گوید: «این صنعت در شکل خود ادامه دارد، اگرچه نمی تواند مانند کسی باقی بماند.
افرادی که تلاش کردند و خود را نجات دادند، از باد مخالف جلوگیری کردند - تا جایی که خرده فروشان بودند، و همیشگی به تناسب این امر آشکار می شود.
جهنم پرداخت فشارهاست.
«M&Co چیزی را که بیش از حد عرضه شده است معامله می کند.
در بازار پوشاک، شما Primark را به اندازه نیرو دریافت کرده‌اید، و خرده‌فروشان M&Co، Peacocks، Matalan، مدرک تحصیلی، و برندهای لباس که le monde a action را مطرح می‌کنند، دارید.
"لباس خرج کردن است و این اجتناب ناپذیر است.
ما در رکود هستیم، مصرف‌کنندگان بودجه‌های خود را دریافت کرده و اولویت‌بندی می‌کنند، و پوشاک یک علم کاربردی است که در آن کمد لباس‌هایی در اختیار دارند.
فروشگاه با خرید اقلام کمتر بنابراین عوامل دشوار است.
عرضه بیش از حد، کووید وجود داشت و قرنطینه فروشگاه‌های اتحادیه‌ها را اجباری کرد، و اکنون با رکود اقتصادی، اوکراین و تورم مواجه شده‌ایم.
به عنوان بدنی که اینها ایجاد شده است که غیرقابل عبور بوده است.
"ما آنچه بیش از M&Co تجاری معامله می کنیم، به شرطی که زندگی کوچکی داشته باشیم.
" در یک AK گفت: «M&Co در دسامبر راه اندازی شد.
رئیس اندرو کیلینگزورث این است که این چشم سیاه دیرینه زنده خواهد ماند.
ما در حال حاضر از گزینه‌های ne plus ultra خوب هستیم که چگونه آنلاین، شرکا و دیگران خود را خوب بپوشیم.
»

بهترین های وب
نظر کاربران
مطلب خوبی بود
بهترین مطلبی بود که خونده بودم