قیمت ادوات کشاورزی بالا نیست، درآمد کشاورز دون است

رئیس مرکز توسعه مکانیزاسیون کشاورزی وزارت جهادکشاورزی با اشاره به کاذب بودن بخشی از نیاز کشور به تراکتور گفت: ادوات کشاورزی در اقلیم نسبت به جهان بالا منهدم ولی برای‌اینکه عایدی کشاورز ما به آن نسبت پایین است مخیله می کنیم ادوات بالا است.

ایسنا نوشت: رئیس مرکز توسعه مکانیزاسیون کشاورزی حکومت جهادکشاورزی با رمز به کاذب وجود داشتن بخشی از نیاز کشور به تراکتور گفت: ادوات کشاورزی در کشور نسبت به جهان بالا نابود اما چون درآمد کشاورز ما به آن نسبت مادون است تصور می کنیم ادوات بالا است.

شریف ذوالفقاری در حاشیه نخستین نمایشگاه جامع کشاورزی  با بیان اینکه برخی مکانیزاسیون را فقط در مفهوم تراکتور می بینند، گفت: مکانیزاسیون به معنای ورود فناوری، ابزار ها و ادوات کشاورزی به مقر تولید از جمله مزرعه ماهی، مزرعه گندم و دامداری و... است.

فیلم ادوات کشاورزی جدید

لوازم کشاورزی سمپاش | ماشین آلات کشاورزی -- با کیفیت ترین

سلام، کلتیواتور و علفتراش رو می خواستم، ممنون میشم راهنمایی کنید.

با عرض سلام، بنده دکان ادوات کشاورزی در استان گیلان دارم و به صورت عمده خریداری می کنم، محصولاتتون و برندهایی که کسب می کنید لطفا مشاوره بفرمایید.

بنده فارغ التحصیل ریسمان مکانیستن ماشین آلات کشاورزی در سال ۷۴ از دانشگاه ارومیه هستم، محصولات شما مرا به وجد آورد و می خواهم در زمینه فروش این محصولات از طریق نمایندگی را کسب کنم. در صورت امکان تماس بگیرید تا مشاوره کنی. باتشکر

قصد خرید یکدستگاه چاله کن جهت کاشت درخت و نصب پایه فنس را دارم. یک جنس خوب با ذکر لطفا راهنمایی فرمایید با تشکر.

ماشین آلات کشاورزی چه کالایی؟ های روی سایت به دلیل نوسانات روزانه ارز درج نمی شوند، کالای مدنظر خود را بفرمایید تا به شما اعلام گردد.

ادوات کشاورزی مرزکش | تجهیزات تکنیک کشاورزی -- با کیفیت ترین

جنوب چین ، برنج در حوضه رودخانه یانگ تسه در حدود 11.500 تا 6.200 قبل از تولد مسیح ، همراه با توسعه کشاورزی تالاب ، وساطت بلندگوهای اوایل اندونزیایی و هومونگ-میون رام شد. سایر گیاهان مواد غذایی نیز برداشت شد ، از جمله بلوط ، امیر بلوط آب و روباه. کشت برنج بعداً با سعه اتریشونیایی در جزیره قبله شرقی آسیا پخش شد و از حدود 3500 تا 2000 سال قبل از میلاد بدو شد. این رویداد مهاجرت همچنین شاهد معرفی گیاهان غذایی کشت شده و اهلی از تایوان ، آبخو جنوب شرقی آسیا و گینه نو به عنوان گیاهان قایق رانی از جزایر اقیانوس آرام بود. تماس با سریلانکا و جنوب هند توسط دریانوردان اتریشونیایی نیز به تبدیل گیاهان مواد غذایی منجر شد که بعداً منشأ سودا ارزشمند ادویه ها شد. در هزاره اول میلادی ، ملوانان اتریزی نیز ماداگاسکار و کومور را مستقر کردند و گیاهان غذایی آسیای جنوب شرقی و آسیای جنوبی را با خود به سواحل آفریقای شرقی از جمله موز و آلیاژ مس و روی وسرب آوردند. برنج همچنین با هجرت بلندگوهای اولیه آستروازیاتیکی و کرای دائی به قبله شرقی آسیای جنوب شرقی آسیا نزدیک به 2000 تا 1500 قبل از ولادت مسیح گسترش یافت.

بهترین های وب
نظر کاربران
مطلب خوبی بود
بهترین مطلبی بود که خونده بودم